Coffee Noir na Pyrkonie

12961375_1718837228375687_1686940335319942653_o

Coffee Noir na Pyrkonie

Pyrkon to coroczny festiwal fantastyki, z każdą edycją bijący kolejne rekordy frekwencji. Organizowany od 17 lat, zdołał wpisać się na stałe w eventowy kalendarz miasta, ale dla nas, festiwalowych debiutantów, był zupełnie nowym wyzwaniem, wymagającym maksymalnego zaangażowania i ogromnych nakładów pracy. Po raz pierwszy, po dwóch latach działań zogniskowanych na naszym produkcie, mieliśmy okazję zaprezentować go odbiorcom. Jak wyglądało spotkanie Arthura Olivera, bohatera Coffee Noir, z 38-tysięczną publicznością?

Z pewnością nie co dzień mamy okazję, by przenieść się do 2021 roku i poznać tajemniczą atmosferę Neo-Londynu ― miasta, w którym kawowi przedsiębiorcy skrywają pewien sekret. Dzięki Coffee Noir, kryminalnej grze biznesowej, przez którą prowadzi nas prywatny detektyw i aspirujący przedsiębiorca w jednej osobie, staje się to możliwe. Alternatywna rzeczywistość, kryminalna zagadka, tajniki biznesu: to wszystko sprawiło, że już w piątek, na starcie festiwalu, cieszyliśmy się dużym zainteresowaniem pierwszych gości.

DSC_0022

DSC_1045

DSC_0948

Pyrkonowa publiczność bardzo licznie odwiedzała Blok Gier Elektronicznych a konkretnie ― strefę Indie Games, której byliśmy częścią przez 3 dni festiwalu. Stanowisko DOJI Educational Innovations pozwalało na samodzielne testowanie gry: nasi goście zapoznawali się z założeniami rozgrywki, fabułą i szatą graficzną Coffee Noir, nawiązującą do klasycznych amerykańskich komiksów. W przerwie od tropienia podejrzanych i zdobywania biznesowych umiejętności, można było wziąć udział w przygotowanej przez nas loterii z nagrodami i wygrać gadżety z logo Coffee Noir: naklejki, plakaty i kubki. W odpowiedzi na duże zainteresowanie odbiorców uruchamiamy aktualnie sklepik, w którym będą one dostępne w ciągłej sprzedaży.

Podczas festiwalu mieliśmy przyjemność udzielić wywiadu dla portalu Gamedot.pl oraz wziąć udział w panelu dyskusyjnym twórców Indie Games. Te doświadczenia, w połączeniu ze wspólnym (niekiedy dwugodzinnym!) udziałem w rozgrywce, pozwoliły nam przyjrzeć się temu, jak Coffee Noir odbierana jest przez entuzjastów gier i specjalistów w temacie. Szereg spotkań z blogerami, wydawcami i game developerami sprawił, że nasza gra trafiła do szerszej świadomości. 

DSC_0898

Trzydniowa przygoda z Pyrkonem okazała się dla nas przede wszystkim źródłem wielu cennych informacji zwrotnych. Wszystkie opinie, które zebraliśmy, przekuwamy teraz na udoskonalenia gry, która wciąż powstaje ― właśnie dzięki nim może jeszcze bardziej zbliżyć się do oczekiwań szerokiej grupy odbiorców. Ale Pyrkon to nie tylko szkło powiększające naszych przedsięwzięć ― w gronie wystawców zostaliśmy przyjęci wyjątkowo ciepło, ulegając niepowtarzalnej atmosferze festiwalu, opartej na wspólnej pasji do gier i niepowtarzalnych historii, które te potrafią opowiedzieć.

DSC_0886